_fon5012-crop-u1206Bėgimas

Bėgimas – tai fizinis pratimas, naudingas kraujotakos ir kvėpavimo sistemoms, fizinėms ypatybėms ugdyti, fiziniam parengtumui stiprinti. Poveikis organizmui priklauso nuo bėgimo būdo, nuotolio ir greičio. Lengvas bėgimas ristele mažina fizinę ir psichinę įtampą. Kitos bėgimo rūšys naudojamos bendrajai ir specialiajai ištvermei udgyti, organizmo darbingumui didinti.

_fon5012-crop-u1206Šiaurietiškas vaikščiojimas

Šiaurietiškas vaikščiojimas – tai fizinių pratimų rūšis, kuri apima žmogaus kūno judėjimą dirbant visoms pagrindinėms raumenų grupėms, ypač kojų ir rankų. Jo metu aktyvėja kraujotaka, kvėpavimas, medžiagų apykaita, ugdoma ištvermė. Tai puiki treniruotė ir vyresnio amžiaus žmonėms, taip pat tiems, kurie negali bėgioti ar užsiimti kitu sportu. Ši veikla suteikia malonias emocijas.

_fon5012-crop-u1206TRX® treniruokliai

TRX® – tai iš kabančių diržų sudarytas treniruoklis, kuriuo galima atlikti įvairius pratimus panaudojant kūno svorį. Diržai gali būti tvirtinami prie įvairių strypų, medžių bei durų, todėl pratimus galima atlikti salėje, namuose ir gamtoje. Taikant šią priemonę lavinami gilieji kūno raumenys, didinama raumenų masė, ištvermė ir jėga. Gerinamas lankstumas, pusiausvyra bei koordinacija.

_fon5012-crop-u1206

Užsiėmimai naudojant savo kūno svorį

Užsiėmimai naudojant savo kūno svorį – pratimai naudojant savo kūno svorį apjungia daugelį įvairiapusiškų gimnastikos elementų, kurie grindžiami natūraliais judesiais. Pratimams atlikti nereikia papildomo inventoriaus. Žmogaus kūno ir jo dalių judesiai daugiausia priklauso nuo kūno sandaros ir kūno dalių savybių. Atsižvelgiant į šiuos ypatumus lengviau parinkti pratimus atitinkančius žmogaus indvidualius gebėjimus.

Elastinės juostos

Elastinės juostos – tai įdomi įvairiapusiška mankštos priemonė, veikianti pasipriešinimo principu, kurio dėka didžiausia krūvio dalis tenka raumenims, o ne sąnariams. Dėl šių sąvybių elastinės juostos tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Juostos skiriamos į aštuonis pasipriešinimo lygius pagal sunkumą. Naudojant elastines juostas stiprinami raumenys, lavinamas dėmesys, koncentracija.